Întrebări Frecvente
1. Program. Livrarea comenzilor
2. Modalități de livrare
3. Modalități de plată
4. Info stoc
5. Când ajunge la mine?
6. Politica de retur
7. Modificare / Anulare comandă
8. Ce se întâmplă dacă refuz o comandă la livrare? (adică refuz să o primesc atunci când îmi este adusă acasă)
9. Ce se întâmplă dacă fac o comandă cu mai multe produse și unul dintre ele nu este disponibil în stoc?
10. De ce vă trebuie datele mele?
11. La ce vă trebuie CNP-ul?
12. Titlul produsului nu coincide cu descrierea și imaginea – ce fac?
1. Program. Livrarea comenzilor
Pentru comenzi trimise online magazinul este deschis NON-STOP .
Pentru comenzi telefonice vă așteptăm la numărul +40 745 312 637, de luni până vineri, între orele 9:00 și 15:00.
În urma lansării comenzii dumneavoastră veți primi, în cel mai scurt timp, un e-mail sau sms de confirmare.
Important: dacă nu primiți nici o confirmare a comenzii dumneavoastră în maxim 24 ore de la lansare, vă rugăm să ne contactați din nou, deoarece e posibil să nu fie înregistrată comanda dumneavoastră.
La lansarea comenzii aveți posibilitatea să specificați dacă doriți ca livrarea să se facă prin intermediul unui curier rapid. Dacă nu veți preciza nimic în acest sens, livrarea se va face prin curieri sau firme de transport agreate de noi. Coletul poștal va fi expediat de către firma noastră în termenul de 2 – 4 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, dacă produsul respectiv este pe stoc.
Livrăm oriunde în țară, utilizând modalitatea și termenul de livrare alese de dumneavoastră la efectuarea comenzii.
Toate produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului. Certificatele de conformitate sunt disponibile la cerere pentru fiecare produs.
Important: livrarea produselor este asigurată în limita stocurilor disponibile.
2. Modalități de livrare
Livrarea o facem atât prin intermediul curierilor noștri, cât și prin firme de curierat rapid ( Fan Curier, GLS, URGENT CURIER, sau orice altă firmă aleasă de dumneavoastră).
– timp de livrare – 2-5 zile lucrătoare max , depinzând în special de disponibilitatea produselor;
– toate taxele de livrare sunt suportate de client;
– cu plată ramburs;
La livrările făcute prin Compania Națională Poșta Română, coletul poștal va ajunge la dumneavoastră în interval de 1-5 zile lucrătoare de la expediere, dar acest interval poate varia și depinde strict de Poșta Română. Veți primi de la Oficiul Poștal de care aparțineți un aviz care vă va înștiința de existența unui colet pe numele dumneavoastră și de valoarea care trebuie plătită la ridicarea lui.
Taxele poștale sunt suportate de către client.
Firme de curierat rapid:
– în orice zonă din țară , iar unde nu există sedii ale acestor firme de curierat, se percepe o taxă suplimentară per/km începând de la cel mai apropiat sediu de destinația coletului (taxa variind în funcție de firma de curierat)
– greutate admisă : nu există limită
– taxele de livrare le găsiți pe site-ul firmelor de curierat
– timp de livrare: 24 ore direct la ușa dumneavoastră
– timpul de livrare se poate modifica în funcție de posibilitățile firmei de curierat
Taxele poștale sunt suportate de către client.
3. Modalități de plată
Plata în numerar.
Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul nostru. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. În cazul livrării produselor de către Poșta Română sau curier, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea, sau la oficiul poștal.
Plata la ridicarea produselor de la sediul nostru.
La ridicarea produselor de la sediul nostru se poate plăti numerar, bilet la ordin sau filă CEC. În cazul unor promoții, produsele respective se achită înaintea livrării, prin ordin de plată sau orice altă variantă agreată de părți.
Ordin de plată.
Puteți efectua plata prin ordin de plată, după emiterea unei facturi pro-forme, emise de S.C. WMS Scales Technology S.R.L., în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări. Livrarea mărfii se face după confirmarea plății, în contul de mai jos a pro-formei emise.
Nume firmă: S.C. WMS Scales Technology S.R.L.
Sediu social: Făgetu Ierii, 54, comuna Iara, județul Cluj, cod poștal 407321;
Punct de lucru: Strada Vidului, nr. 7, comuna Florești-Cluj, județul Cluj (zona industrială);
Cod Unic de Înregistrare: RO 36898213;
Nr. de ordine din registrul comerțului: J12/25/2017;
Cont RON: RO72 BTRLRONCRT 037 9590 401;
Con EUR: RO22 BTRLEURCRT 037 9590 401;
Banca Transilvania;
Mobil:+40 745 312 637,
email : office@centrul-de-cantare-si-balante.ro .
4. Info stoc
În cazul în care unul sau mai multe din produsele comandate de dumneavoastră nu sunt momentan în stoc, veți fi informat telefonic sau prin e-mail, și vi se va oferi un termen pentru livrare. Termenul exact de livrare poate fi comunicat doar de consultantul de vânzări la numărul de telefon +40 745 312 637. Unele produse își pot schimba ambalajul înainte ca noi să facem modificările de imagine din cadrul site-ului. dar produsul rămâne neschimbat din punct de vedere al compoziției, calității și greutății.
5. Când ajunge la mine?
Nu toate produsele prezentate pe site sunt disponibile în depozitul nostru personal.
Dacă produsul este pe stoc, îl puteți ridica în intervalul 9.00-15.00, după confirmarea telefonică a comenzii de la depozitul nostru, sau puteți stabili telefonic o dată și oră pentru livrare.
În ziua expedierii coletului veți fi contactat de unul din reprezentanții noștri.
6. Politica de retur
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. S.C. WMS Scales Technology S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunțării în scris a contractului. Suma înapoiată, cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, defecte etc. Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale, nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.
Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe factura emisa în momentul trimiterii produsului, se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise sau telefonice, în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu un alt produs. Daca S.C. WMS Scales Technology S.R.L. nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional, sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris a S.C. WMS Scales Technology S.R.L., sau prezentarea la depozitul nostru, cu produsul respectiv, în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Costul transportului produselor returnate de la client către S.C. WMS Scales Technology S.R.L. revine în responsabilitatea clientului, la fel ca și retrimiterea produselor înlocuite.
7. Modificare / Anulare comandă
Comenzile se pot modifica/anula în aceeași zi cu lansarea comenzii, telefonic la numărul +40 745 312 637, sau pe e-mail la office@centrul-de-cantare-si-balante.ro.
Important: livrarea produselor este asigurată în limita stocurilor disponibile.
La livrare, produsele vor fi însoțite de următoarele documente:
-factura în original
-certificatul de garanție;
-certificat de conformitate CE;
-alte certificate (după caz)
Plata produselor achiziționate se efectuează la livrarea acestora, în numerar. Pentru persoanele juridice se acceptă și plata prin ordin de plată, caz în care plata se face înaintea livrării. La lansarea comenzii aveți posibilitatea să menționați în secțiunea “Comentarii despre comandă” că doriți să folosiți aceste metode de plată.
În acestă situație veți fi contactat și / sau veți primi un e-mail cu datele necesare pentru a efectua plata.
Toate prețurile afișate nu conțin TVA.
8. Ce se întâmplă dacă refuz o comandă la livrare? (adică refuz să o primesc atunci când îmi este adusă acasă)
Comanda ajunge înapoi in magazinul nostru.
Dacă motivul refuzului comenzii este întemeiat (produse expirate, deteriorate, necorespunzătoare cu specificațiile și descrierile din site), puteți opta fie pentru a vă fi înlocuite produsele necorespunzătoare în cel mai scurt timp, fie pentru anularea completă a comenzii, fără nici o obligație din partea dumneavoastră.
Dacă motivul refuzului este neîntemeiat pe criteriile de mai sus, comanda refuzată va fi returnată la magazin, iar dacă veți efectua o altă comandă în viitor, va trebui să achitați produsele comandate în avans, pentru a vă putea fi onorate comenzile.
9. Ce se întâmplă dacă fac o comandă cu mai multe produse și unul dintre ele nu este disponibil în stoc?
Aveți mai multe variante.
Una dintre ele ar fi aceea de a primi în termenul stabilit produsele care se găsesc în stoc, și de a aștepta până când produsul respectiv redevine disponibil, urmând să vă fie livrat automat, imediat ce sosește în depozit.
O altă variantă este aceea de a renunța la produsul respectiv și de a reveni cu o comandă care să-l conțina ulterior.
De asemenea, puteți anula comanda complet, urmând să efectuați o altă comandă la o dată ulterioară.
10. De ce vă trebuie datele mele?
Datele personale se scriu în formularul corespunzător, accesibil din meniul de utilizator, pe care trebuie să îl completezi corect și complet, din două motive:
* numai dacă ai trecut datele complete și corecte poți fi sigur/ă că primești produsele comandate, pentru că dacă, de exemplu, numărul de telefon nu este valid, nu te putem suna pentru confirmarea comenzii; dacă adresa nu este completă, putem trimite produsele în altă parte, și riști să nu le mai primești etc.
* conturile cu date incomplete sunt considerate neserioase și există posibilitatea ca o comandă efectuată de pe un astfel de cont să nu fie luată în considerare.
11. La ce vă trebuie CNP-ul?
CNP-ul persoanelor fizice este echivalentul codului fiscal RO al persoanelor juridice, și este necesar pentru completarea legală a facturii fiscale pe care o veți primi la livrarea produselor.
De asemenea, CNP-ul ne ajută să stabilim dacă persoana care efectuează o comandă este majoră sau nu; persoanele care nu au împlinit 18 ani au nevoie de acordul și confirmarea părinților, în cazul în care plasează o comandă.
12. Titlul produsului nu coincide cu descrierea și imaginea – ce fac?
Ne semnalați acest lucru fie prin e-mail, fie prin adăugarea unui comentariu la produsul respectiv. Din cauza faptului că magazinul va avea multe produse, astfel de erori se pot strecura, așadar vă mulțumim pentru fiecare astfel de eroare semnalată.